Garantie & Klachten (webshop)

Klachtenregeling

Bij Barbera's Lifestyle geven wij erg veel om onze producten en controleren we deze dan ook zorgvuldig voordat ze opgestuurd worden naar de consument. Toch kan het helaas voorkomen dat er een item uit uw bestelling onderweg tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om uw klacht zo spoedig mogelijk kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via info@barberaslifestyle.nl of via het contactformulier op onze contact pagina. Zodra wij de klacht ontvangen hebben zullen wij deze direct voor u in behandeling nemen en voorzien van een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Bent u ontevreden over uw aankoop of heeft u een beschadigd item ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via info@barberaslifestyle.nl of via het contactformulier op onze contactpagina.

Graag ontvangen we ook uw ordernummer en een foto van de klacht. Zodra wij uw mail hebben ontvangen zullen we de klacht in behandeling nemen en contact opnemen voor een passende oplossing.

Let op!

  • Klachten wat betreft beschadigde of gebroken items dienen meteen na levering gemeld te worden.
  • (Trek)breuk en verkleuring (door zuurgraad van de huid) op sieraden vallen niet onder de garantie.
  • Loslaten van steentjes of kraaltjes tijdens het dragen vallen niet onder de garantie.